Лауазымдық орынға конкурс жариялайды » Абай атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)70-2-11-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
30
октябрь
2023

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
«Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Абай атындағы гимназия мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Ұзынағаш ауылы, Жандосов көшесі №85, электрондық пошта -abaya.ucoz@bk.ru, байланыс телефон нөмірі - 8 (72770) 2-11-42

Бос лауазымның атауы- Тарих пәні мұғалімі қазақ сыныптарында (16 сағат);
Еңбекке ақы төлеу мөлшері – 75 000 теңгеден -100 000теңгеге дейін
Жұмыс түрі –уақытша
Оқыту тілі - қазақша
Лауазымдық міндеттері:
•Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.
•Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.
•Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.
•Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.
•Электронды журналдарды толтырады.
•Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.
•Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.
•Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.
•Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.
•Арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.
•Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады.
•Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.
•Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.
•Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.
•Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды.
•Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.
•Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.
•Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.
•Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

Білуге міндетті:
•Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
•Педагогика мен психологияны;
•Пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
•Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;
•Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.

Біліктілікке қойылатын талаптар:
•Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
•Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 6 жыл.
•педагог-зерттеуші кемінде -5 жыл.
•педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл.
•Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл,
• Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
•"педагог" біліктілік санатына:
• тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе қайта даярлау курстарынан өткен, "педагог-тағылымдамашы" санатына қойылатын талаптарға сәйкес келетін және тиісті бейін бойынша кемінде 1 жыл педагогикалық өтілі бар адамдар;
• тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе қайта даярлау курстарынан өткен адамдар, бастапқыда "педагог-тағылымдамашы" санатын беруге ұсынылатын, Ұлттық біліктілік тестілеуінен сәтті өткен адамдарды қоспағанда, оның ішінде:
• - педагогикалық лауазымдағы жұмысын қайта бастаған (тиісті бейін бойынша жалпы педагогикалық өтілі 1 жылдан кем емес 5 жылдан аспайтын педагогикалық лауазымға қайта бастау мерзімі) және біліктілік санаты жоқ;
• - білім беру ұйымдарына білім беру саласындағы уәкілетті органнан, білім беру басқармасы органдарынан, әдістемелік кабинеттерден, біліктілікті арттыру институттарынан, жоғары оқу орындарынан ауысқан;
• - Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде мамандығы бойынша оқуда (тағылымдамада) болған;
• - тиісті бейін бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырған және Қазақстан Республикасына жақын және алыс шет елдерден келген;
• - тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе қайта даярлау курстарынан өткен, білім беру ұйымдарына педагог ретінде 2022 жылғы 1 қаңтарды қоса алғандағы мерзімде қабылданған, біліктілік санаты жоқ адамдар;
• - қосымша білім беру жүйесінде 5 және одан да көп жыл кәсіби өтілі бар адамдар.
• Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және бейіні бойынша кемінде 2 жыл өндірістік өтілі бар өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына алғаш рет педагогикалық қызметке кіріскен педагогтер Ұлттық біліктілік тестілеуінен өтпестен "педагог" біліктілік санатын алады.
• "Педагог" санатына үміткер педагогтер № 338 бұйрыққа немесе кәсіптік стандартқа сәйкес біліктілік талаптарына сәйкес келуі және мынадай кәсіптік құзыреттерге сәйкес келуі тиіс:
• оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі; білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгерген, цифрлық білім беру ресурстарын қолданады;
• Сабақты зерттеу жүргізеді, оның ішінде (Lesson Study) лессон стади, (Action Research) экшн рисҰрч әдісін қолданады;
• "Педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы № 190 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20619 болып тіркелген) сәйкес педагогикалық этиканың негізгі нормаларын сақтайды;
• 2) "педагог-модератор" біліктілік санатына:
• тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар адамдар, сондай-ақ қайта даярлау курстарынан өткен адамдар, мынадай кәсіби құзыреттерге сәйкес келетін кемінде екі жыл педагогикалық өтілі бар адамдар:
• "педагог" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, бұдан басқа:
• оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
• кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымының, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар;
• Сабақты зерттеу жүргізеді, оның ішінде (Lesson Study) лессон стади, (Action Research) экшн рисҰрч әдісін қолданады;
• сабақ рефлексиясын жүргізеді, өткізілген сабақтарға әріптестерінің оң пікірлеріне ие;
• 3) "педагог-сарапшы" біліктілік санатына:
• тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар адамдар, сондай-ақ қайта даярлау курстарынан өткен адамдар, мынадай кәсіби құзыреттерге сәйкес келетін, кемінде үш жыл педагогикалық өтілі бар адамдар:
• "педагог-модератор" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, бұдан басқа:
• ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгерген;
• өзінің және білім беру ұйымы деңгейінде әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы анықтайды;
• кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға, облыс деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар;
• Сабақты зерттеу жүргізеді, оның ішінде (Lesson Study) лессон стади, (Action Research) экшн рисҰрч әдісін қолданады;
• сабақтар рефлексиясын жүргізеді, өткізген сабақтарына әдіскерлер мен педагогтердің оң пікірлерінің бар болуы;
• 4) "педагог-зерттеуші" біліктілік санатына:
• тиісті бейіні бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі, мынадай кәсіби құзыреттерге сәйкес келетін, кемінде бес жыл педагогикалық өтілі бар адамдар:
• "педагог-сарапшы" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, бұдан басқа:
• сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгерген;
• білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді;
• облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);
• кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар;
• "Үздік педагог" атағының иегері, қатысушысы немесе жүлдегері (бар болған жағдайда) болып табылады;
• ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), облыстың деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта конструктивті даму стратегиясын айқындайды, тәлімгерлікті жүзеге асырады (бар болған жағдайда);
• Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің "Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіреді (болған жағдайда);
• интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратады;
• аудан/қала/облыс деңгейінде сабақтарды көрсетеді, өткізілген сабақтарына педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлерінің бар болуы;
• Сабақты зерттеу жүргізеді, оның ішінде (Lesson Study) лессон стади (Action Research) экшн рисҰрч әдісін қолданады;
• сабақтар рефлексиясын жүргізеді, басқа мұғалімдердің сабақтарын талдайды;
• аудандық/қалалық/облыстық және (немесе) республикалық деңгейлерде (бар болған жағдайда) педагогтер үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысады;
• 5) "педагог-шебер" біліктілік санатына:
• тиісті бейіні бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі, келесі кәсіби құзыреттерге сәйкес келетін кемінде алты жыл педагогикалық өтілі бар адамдар:
• "педагог-зерттеуші" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, бұдан басқа:
• білім беру ұйымдарында іске асырылған және Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған үздік педагогикалық практикалар мен әзірлемелерді енгізеді немесе бағдарламаларды әзірлейді,
• немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген басып шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болып табылады,
• немесе уорлд скилс (WorldSkills) (кәсіби шеберлік конкурсы) халықаралық чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша тренер болып табылады;
• республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындады;
• "Үздік педагог" атағының иегері, қатысушысы немесе жүлдегері (бар болған жағдайда) болып табылады;
• интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратады;
• тәлімгерлікті жүзеге асырады және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды (болған жағдайда);
• Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығының "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіреді (болған жағдайда);
• республика деңгейінде тәжірибе таратады, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары педагогтеріне арналған семинарларды, конференцияларды ұйымдастыру мен өткізуге қатысады;
• сабақты зерттеу жүргізеді, оның ішінде (Lesson Study) лессон стади, (Action Research) экшн рисҰрч әдісін қолданады;
• өз шешімдері мен іс-әрекеттерін басқаруды, түзетуді және бағалауды біледі;
• облыстық/республикалық деңгейлерде сабақтарды көрсетеді, сабақтар рефлексиясын жүргізеді, өткізген сабақтарына педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлерінің бар болуы;
• педагогтерге арналған республикалық және (немесе) халықаралық деңгейлердегі семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысады (бар болған жағдайда)
Қажетті құжаттар тізбесі: Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.
Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі – 2023 жылдың 30.10.2023-07.11.2023 күндері аралығында жүргізіледі.

Конкурсты өткізу күні мен орны, уақыты : 13.11.2023ж, «Абай атындағы гимназия мектебі» КММ сағат 10.00



















Коммунальное государственное учреждение «Школа гимназия имени Абая » Государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»

Алматинская область, Жамбылский район, село Узынагаш , улица Жандосова №85, электронная почта: abaya.ucoz@bk.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-11-42
Наименование вакантной должности- учитель начальных казахских классов(16 часов);
Размер оплаты труда– от 75 000 тенге – до 100 000тенге
Тип занятости – временное
Язык обучения - казахский
Должностные обязанности:
•Осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;
•Способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;
•Воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";
•Использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;
•Составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
•Проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;
•Заполняет журналы (бумажные или электронные);
•Обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;
•Участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
•Изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
•Создает условия для инклюзивного образования;
•Адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;
•В специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;
•Организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;
•Участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
•Участвует в педагогических консилиумах для родителей;
•Консультирует родителей;
•Повышает профессиональную компетентность;
•Соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
•Обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
•Осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
•Заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
•Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.
Должен знать:
•Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", Государственный общеобязательный стандарт образования и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
•Содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
•Педагогику и психологию;
•Методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;
•Нормы педагогической этики;
•Требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;
•Основы права и научной организации труда, экономики;
•Основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
Требования к квалификации:
•Высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации;
•И (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 5 лет;
•И (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 6 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
на квалификационную категорию "педагог":
лица, имеющие педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или прошедшие курсы переподготовки, соответствующие требованиям к категории "педагог-стажер" и имеющие педагогический стаж по соответствующему профилю не менее 1 года;
лица, имеющие педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или прошедшие курсы переподготовки, за исключением лиц, изначально подпадающих на присвоение категории "педагог-стажер", успешно прошедшие Национальное квалификационное тестирование, в том числе:
возобновившие работу в педагогической должности (срок возобновления на педагогическую должность не более 5 лет при общем педагогическом стаже по соответствующему профилю не менее 1 года) и не имеющие квалификационной категории;
перешедшие в организации образования с уполномоченного органа в области образования, органов управления образования, методических кабинетов, институтов повышения квалификации, с высших учебных заведений;
находившиеся на обучении (стажировке) по специальности за пределами Республики Казахстан;
осуществлявшие педагогическую деятельность по соответствующему профилю и прибывшие в Республику Казахстан из стран ближнего и дальнего зарубежья;
лица, имеющие педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или прошедшие курсы переподготовки, принятые в организации образования в качестве педагога в срок c 1 января 2022 года включительно, не имеющих квалификационной категории;
имеющие профессиональный стаж в системе дополнительного образования 5 и более лет.
Педагоги, впервые приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие не менее 2 лет производственного стажа по профилю, получают квалификационную категорию "педагог" без прохождения ОЗП.
Педагоги, претендующие на категорию "педагога", должны соответствовать квалификационным требованиям согласно приказу № 338 или профессиональному стандарту и соответствующие следующим профессиональным компетенциям:
знает содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания; планирует и организует учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся, способствует формированию общей культуры обучающегося и его социализации, принимает участие в мероприятиях на уровне организации образования, осуществляет индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся, владеет навыками профессионально-педагогического диалога, применяет цифровые образовательные ресурсы;
проводит исследование урока, в том числе лессон стади (Lesson Study), применяет метод экшн рисерч (Action Research);
соблюдает нормы педагогической этики в соответствии с приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 11 мая 2020 года № 190 "О некоторых вопросах педагогической этики" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 20619);
2) на квалификационную категорию "педагог-модератор":
лица, имеющие педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю, а также лица, прошедшие курсы переподготовки, педагогический стаж не менее двух лет, соответствующие следующим профессиональным компетенциям:
соответствует общим требованиям квалификационной категории "педагог", кроме того:
использует инновационные формы, методы и средства обучения;
является участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или имеет участников, или призеров или победителей олимпиад, конкурсов, соревнований, на уровне организации образования, района (города областного значения) в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
проводит исследование урока, в том числе лессон стади (Lesson Study), применяет метод экшн рисерч (Action Research);
проводит рефлексию уроков, имеет положительные отзывы коллег на проведенные уроки;
3) на квалификационную категорию "педагог-эксперт":
лица, имеющие педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю, а также лица, прошедшие курсы переподготовки, педагогический стаж не менее трех лет, соответствующие следующим профессиональным компетенциям:
соответствует общим требованиям квалификационной категории "педагог-модератор", кроме того:
владеет навыками анализа организованной учебной деятельности, учебно-воспитательного процесса;
конструктивно определяет приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;
является участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или имеет участников, или победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района (города областного значения), конкурсов, соревнований на уровне области в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
проводит исследование урока, в том числе лессон стади (Lesson Study), применяет метод экшн рисерч (Action Research);
проводит рефлексию уроков, имеет положительные отзывы педагогов и методистов на проведенные уроки;
4) на квалификационную категорию "педагог-исследователь":
лица, имеющие высшее или послевузовское педагогическое, или иное профессиональное образование по соответствующему профилю, педагогический стаж не менее пяти лет, соответствующие следующим профессиональным компетенциям:
соответствует общим требованиям квалификационной категории "педагог-эксперт", кроме того:
владеет навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;
обеспечивает развитие исследовательских навыков, обучающихся;
обобщает опыт на уровне области, городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций и организаций образования отраслевых государственных органов);
является участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или имеет участников, или победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на областном, республиканском, международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
является участником или призером, или обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);
осуществляет наставничество и конструктивно определяет стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района (города областного значения), области (при наличии);
входит в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования" Министерства просвещения Республики Казахстан (далее - Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования) или рекомендованных Республиканским учебно-методическим советом при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии);
распространяет опыт работы, используя интернет-ресурсы;
демонстрирует уроки на уровне района/города/области, имеет положительные отзывы педагогов и методистов на проведенные уроки;
проводит исследование урока, в том числе лессон стади (Lesson Study), применяет метод экшн рисерч (Action Research);
проводит рефлексию уроков, анализирует уроки других педагогов;
участвует в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов на районных/городских/областных и (или) республиканских уровнях (при наличии);
5) на квалификационную категорию "педагог-мастер":
лица, имеющие высшее или послевузовское педагогическое образование по соответствующему профилю, педагогический стаж не менее шести лет, соответствующие следующим профессиональным компетенциям:
соответствует общим требованиям квалификационной категории "педагог-исследователь", кроме того:
внедряет лучшие педагогические практики и наработки или разрабатывает программы, реализованные в организации образования и получившие одобрение на Республиканском учебно-методическом совете при Национальной академии образования имени Ы.Алтынсарина или на Республиканском учебно-методическом совете при Департаменте технического и профессионального образования,
или является автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, включенных в перечень учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий, утвержденных уполномоченным органом в области образования или рекомендованных Республиканским учебно-методическим советом при Департаменте технического и профессионального образования,
или является экспертом международных чемпионатов уорлд скилс (WorldSkills) (конкурс профессионального мастерства) или тренером по повышению квалификации педагогов;
является призером или победителем республиканских, или международных профессиональных конкурсов, или олимпиад или подготовил победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на республиканском или международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в сфере образования;
является участником или призером, или обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);
распространяет опыт работы, используя интернет-ресурсы;
осуществляет наставничество и планирует развитие сети профессионального сообщества на уровне области, республики (при наличии);
входит в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского научно-практического центра экспертизы содержания образования или рекомендованных Республиканским учебно-методическим советом при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии);
обобщает опыт на уровне республики, участвует в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;
проводит исследование урока, в том числе лессон стади (Lesson Study), применяет инновационные методы, в том числе экшн рисерч (Action Research);
умеет управлять, корректировать и оценивать свои решения и действия;
демонстрирует уроки на областном/республиканском уровнях, проводит рефлексию уроков, имеет положительные отзывы педагогов и методистов на проведенные уроки;
участвует в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов на республиканских и (или) международных уровнях (при наличии).

Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справку с психоневрологической организации;
8) справку с наркологической организации;
9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории не ниже педагога-модератора (при наличии);
10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации с пороговым уровнем не менее 90% по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 баллов; или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;
11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации.
12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 11.
13) видеопрезентация для кандидата без стажа продолжительностью не менее 15 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480.


Срок приема документов на конкурс 30.10-07.11.2023 года.

Дата, место и время проведения конкурса : 13.11.2023, г. КГУ «Школа гимназия имени Абая» , в 10.00