Лауазымдық орынға конкурс жариялайды » Абай атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)70-2-11-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
01
сентябрь
2023

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды

Лауазымдықорынға конкурс жариялайды
 «Алматы облысыбілімбасқармасының Жамбыл ауданыбойыншабілімбөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Абай атындағы гимназия  мектебі» коммуналдықмемлекеттікмекемесі
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Ұзынағаш ауылы, Жандосов көшесі     №85, электрондықпошта  -abaya.ucoz@bk.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770)  2-11-42
Бос лауазымныңатауы-  Педагог-психолог
Еңбеккеақытөлеумөлшері  – 130 000 теңгеден -150000 теңгегедейін
Жұмыстүрі –уақытша
Оқытутілі - қазақша, орысша
Лауазымдықміндеттері:
  • Оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған қызметті жүзеге асырады.
  • Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі Конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі.
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке басын дамытуға кедергі келтіретін факторларды анықтайды және әртүрлі психологиялық көмек көрсету бойынша шаралар қабылдайды (психокоррекциялық, оңалту және консультативтік).
  • Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға нақты психологиялық мәселелерді шешуде көмек көрсетеді.
  • Оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
  • Инклюзивті білім беру қағидасын дамытадыжәне білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
  • Буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
  • Әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
  • Әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;
  • Дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
  • Ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақтыпсихологиялықмәселелердішешудеконсультациялықкөмеккөрсетеді;
  • Педагогикалықұжымға, сондай-ақоқушылардыңжекежәнеәлеуметтік даму проблемаларыбойыншаоқушылардыңнемесеолардыалмастыратынадамдардыңата-аналарынаұсынымдарәзірлеумақсатындазерттеужұмыстарыныңматериалдарыбойыншапсихологиялықталдаудыжүзегеасырады;
  • Белгіленгеннысанбойыншақұжаттаманыжүргізеді, педагогикалық, әдістемеліккеңестердіңжұмысына, ата-аналаржиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеужәнебілім беру ұйымыныңжұмысжоспарындакөзделгенбасқа да іс-шаралардыөткізужөніндегіжұмысқақатысады;
  • Кәсібиқұзыреттіліктіарттырады, мектепжасындағыбалаларменпсихологиялықжұмыстыңзаманауиәдістері мен технологияларынқолданады;
  • Балалардыңөмірін, денсаулығынжәнеқұқықтарынқорғаудықамтамасызетеді, еңбекқауіпсіздігіжәнееңбектіқорғау, өрткеқарсықорғауқағидаларынсақтайды;
  • Білімалушылар, тәрбиеленушілер, педагогтаржәнебасқа да қызметкерлерарасындасыбайласжемқорлыққақарсымәдениетті, академиялықадалдыққағидаттарынбойынасіңіреді.
Білугетиіс:
  • Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  • Жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
  • Педагогикалықэтиканыңнормалары;
  • Дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптікбағдар, маманданужәнееңбекпсихологиясы, психодиагностика, психологиялықкеңес беру жәнепсихопрофилактиканегіздері;
  • Белсендіоқыту, әлеуметтік-психологиялыққарым-қатынасәдістері;
  • Жеке жәнетоптықкеңесберудің, диагностика мен баланыңдамуынтүзетудіңзаманауиәдістері,
  • Еңбекзаңнамасыныңнегіздері, еңбекқауіпсіздігіжәнееңбектіқорғау, өрткеқарсықорғауқағидалары, санитариялыққағидалар мен нормалар.
Біліктіліккеқойылатынталаптар:
"Педагогика және психология" бағытыбойыншажоғарынемесежоғарыоқуорнынанкейінгіпедагогикалықбілімнемесебейінібойыншажоғарымедициналықбілім, жұмысөтілінеталапқойылмайдыжәне (немесе) біліктілігініңжоғарынемесе орта деңгейіболғанкездемамандығыбойыншажұмысөтілі: 
  • педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл
  • педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл
  • педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл
  • біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог":
  • заманауи психологиялық әдістерді қолдану керек; Балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;
  • Балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;
  • Білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру; педагогикалық ұжым мен ата-аналарған психологиялық білім беруді жүзеге асыру;
2) "педагог – модератор":
  • "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу; 
  • балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру; 
  • ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету жән зерттеу; 
  • әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану; ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
3) "педагог – сарапшы":
  • "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақәртүрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;
  • шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;
  • мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • тәлімгерліктіжүзегеасыружәнебілім беру ұйымыдеңгейіндеөзініңжәнеәріптестерініңкәсіби даму басымдықтарынайқындау, аудан/қаладеңгейіндетәжірибеніжинақтау;
4) "педагог-зерттеуші":
  • "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалар мен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу;
  • әдістемелік құралдар, оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу; 
  • психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;
  • балалардытәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмеккөрсету; 
  • аудан, қала деңгейінде психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзегеасыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/ республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
5) "педагог-шебер":
  • "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ РОӘК-те мақұлданған, авторлық бағдарламасы болуынемесе шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы; 
  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың қатысушысы болу.
Қажетті құжаттар тізбесі: Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
      1) осыҚағидаларға 10-қосымшаға сәйкеснысанбойыншақосаберілетінқұжаттардыңтізбесінкөрсетеотырып, Конкурсқақатысутуралыөтініш;
      2) жекебасынкуәландыратынқұжат не цифрлыққұжаттарсервисіненалынғанэлектрондықұжат (идентификация үшін);
      3) кадрлардыесепкеалубойыншатолтырылғанжекеіспарағы (нақтытұрғылықтымекенжайы мен байланыстелефондарыкөрсетілген – бар болса);
      4) Педагогтердіңүлгілікбіліктіліксипаттамаларыменбекітілгенлауазымғақойылатынбіліктілікталаптарынасәйкесбілімітуралықұжаттардыңкөшірмелері;
      5) еңбекқызметінрастайтынқұжаттыңкөшірмесі (бар болса);
      6) "Денсаулықсақтаусаласындағыесепкеалуқұжаттамасыныңнысандарынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыДенсаулықсақтауминистрініңміндетінатқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілгеннысанбойыншаденсаулықжағдайытуралыанықтама (Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде № 21579 болыптіркелген).
      7) психоневрологиялықұйымнананықтама;
      8) наркологиялықұйымнананықтама;
      9) сертификаттауданөтунәтижелерітуралы сертификат немесе педагог-модератордантөменемесқолданыстағыбіліктіліксанатыныңболуытуралыкуәлік (бар болса);
      10) ағылшынтіліпедагогтерілауазымынаорналасуғакандидаттарүшінпәнбойыншашектідеңгейікемінде 90% сертификаттаунәтижелерітуралы сертификаты немесе педагог-модератордыңнемесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушініңнемесе педагог-шебердіңбіліктіліксанатыныңболуытуралыкуәлік (бар болса) немесеCelta сертификаты (CertificateinEnglishLanguageTeachingtoAdults.Cambridge) pass a; Delta (DiplomainEnglishLanguageTeachingtoAdults) Passandaboveнемесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернеткенегізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
      11) техникалықжәнекәсіптік, орта білімненкейінгібілім беру ұйымдарындаарнайыпәндербойыншапедагогтержәнеөндірістікоқытушеберлерілауазымдарынапедагогикалыққызметкекіріскен, тиістімамандықнемесебейінбойыншаөндірістекемінде 2 жылжұмысөтілі бар педагогтерсертификаттауданөтуденбосатылады.
      12) 11-қосымшаға сәйкеснысанбойыншапедагогтің бос немесеуақытша бос лауазымынакандидаттыңтолтырылғанбағалаупарағы.
      13) тәжірибежоқкандидаттыңбейнепрезентациясыкемінде 15 минут, еңтөменгіажыратымдылығы – 720 x 480.
Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2023 жылдың  31.08.2023-11.09.2023  күндері аралығында жүргізіледі.
Конкурсты өткізу күні мен орны, уақыты : 15.09.2023ж, «Абай атындағы гимназия мектебі» КММ  сағат 10.00
Коммунальное государственное учреждение «Школа гимназия имени Абая » Государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»
Алматинская область, Жамбылский район, село Узынагаш , улица Жандосова №85, электронная почта: abaya.ucoz@bk.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-11-42
Наименование вакантной должности - педагог-психолог(1 ставка)
Размер оплаты труда–  от 130 000 тенге – до 150 000тенге
Тип занятости – временное
Язык обучения - казахский, русский
Должностные обязанности:
Должен знать:
Требования к квалификации:
высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Психология" по профилю "Педагогика и психология" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, медицинское образование по профилю "Психология", без предъявления требований к стажу работы;
и (или) при наличии среднего и высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта – не менее 4 лет, педагога-исследователя не менее 5 лет;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – 5 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1. "педагог":должен соответствовать общим требованиям, предъявляемым к педагогу-психологу, а также:
пользоваться современными психологическими методиками;
осуществлять диагностическую, коррекционную работу с детьми дошкольного возраста, обеспечивать эмоциональное благополучие, эффективное развитие детей;
планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
осуществлять психологическое просвещение педагогического коллектива и родителей;
2. "педагог – модератор": должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:
осуществлять работу с детьми с учетом индивидуально-психологических особенностей;
организовывать работу в проблемных (нестандартных) ситуациях с детьми, педагогами, родителями;
обеспечивать и регулировать взаимоотношения взрослых с детьми;
применять активные методы социальной адаптации;
оказывать консультативную помощь родителям и педагогам;
3"педагог – эксперт":
должен соответствовать к квалификации: "педагог-модератор", а также:
проводить психологическую диагностику различного профиля и предназначения, осуществлять индивидуальную работу с детьми;
руководить творческой группой, участвовать в конференциях, семинарах по актуальным вопросам психолого–педагогической деятельности;
разрабатывать рекомендации по психологической поддержке детей дошкольного возраста;
осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;
4. "педагог-исследователь":
должен соответствовать к квалификации "педагог-эксперт", а также:
самостоятельно разрабатывать психолого-педагогические программы по работе с детьми дошкольного возраста с учетом данных психологического обследования и диагностики, составлять психологическое заключение и проводить коррекционную работу;
разрабатывать методические пособия, учебно-методические комплексы;
внедрять инновационный опыт по организации психолого-педагогической работы;
оказывать помощь педагогам по организации воспитания и обучения детей дошкольного возраста;
осуществлять наставничество и определять стратегии развития в психолого-педагогическом сообществе на уровне района, города, обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;
5. "педагог-мастер":должен соответствовать к квалификации "педагог-исследователь", а также:
иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных учебно-методических пособий, учебно-методических комплексов, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС;
осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области/городов республиканского значения и столицы, являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.
Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справку с психоневрологической организации;
8) справку с наркологической организации;
9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории не ниже педагога-модератора (при наличии);
10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации с пороговым уровнем не менее 90% по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (CertificateinEnglishLanguageTeachingtoAdults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, илиайелтс (IELTS) – 6,5баллов; илитойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;
11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации.
12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 11.
13) видеопрезентация для кандидата без стажа продолжительностью не менее 15 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480.
Срок приема документов на конкурс 31.08-11.09  2023 года.
Дата, место и время проведения конкурса : 15.09.2023,
г. КГУ «Школа гимназия имени Абая» , в 10.00