Лауазымдық орынға конкурс жариялайды » Абай атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)70-2-11-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
01
сентябрь
2023

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
 «Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Абай атындағы гимназия  мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Ұзынағаш ауылы, Жандосов көшесі     №85, электрондық пошта  -abaya.ucoz@bk.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770)  2-11-42
Бос лауазымның атауы-  Мектепалды даярлық тобының/сыныбының педагогі орыс тобына (20 сағат); 
Еңбекке ақы төлеу мөлшері  – 100 000 теңгеден -150 000теңгеге дейін
Жұмыс түрі –тұрақты
Оқыту тілі –орысша 
Мектепалды даярлық тобының/сыныбының педагогі
      Лауазымдық міндеттері:
      білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді;
      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес сабақ кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады;
      балалар қызметін басқарады (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, бейнелеу, еңбек, эксперименттік, дербес және өзгесі);
      заттық-дамытушылық ортаны құрады;
      балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалайды;
      бос уақытты, спорттық іс-шараларды және өзге де шараларды ұйымдастырады және өткізеді;
      балалармен жұмыс жасауда тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асырады;
      дамуында ауытқулары бар балалармен түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік әдебиетті зерделеу негізінде және балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлайды;
      мектепке түсу кезінде бірдей бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін білім беру ортасына ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды әлеуметтендіруді жүзеге асырады;
      балалардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
      білім беру ұйымдарында өткізілетін іс-шараларға (кеңестер, педагогикалық кеңестер, конкурстар және басқалар)қатысады;
      кәсіби құзыреттілікті арттырады;
      отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу негізінде үздік тәжірибелерді зерделеумен, жинақтаумен, таратумен және енгізумен айналысады;
      мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмекті жүзеге асырады.
      23. Білуге тиіс:
      Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;
      педагогикалық этиканың нормалары;
      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұны мен құрылымы;
      психология және педагогика, дәрігерге дейінгі алғашқы медициналық көмек көрсету қағидалары, еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібінің, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар;
      мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар.
      24. Біліктілікке қойылатын талаптар:
      "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі және (немесе) техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде жұмыс өтілі: педагог-модератор және педагог-сарапшы үшін – кемінде 2 жыл, педагог-зерттеуші үшін – кемінде 3 жыл, педагог-шебер үшін-5 жыл;
      және (немесе) біліктілігінің орта деңгейі болған кезде жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл.
      25. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
      1) "педагог":
      мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу;
      жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру;
      перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
      балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
      ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен байланысты жүзеге асыру;
      әдістемелік жұмысқа қатысу;
      балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуына диагностика жүргізу;
      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
      кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалану, сандық білім беру ресурстарын қолдану;
      2) "педагог-модератор":
      "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
      мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
      перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
      инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;
      аудандық, әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
      өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
      білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
      3) "педагог-сарапшы":
      педагог-модераторға қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
      перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
      балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау тетігін пайдалану;
      балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
      балалардың аудандық, қалалық байқауларға қатысуын жүзеге асыру;
      әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
      өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
      ұйымдастырылған оқу қызметіне талдау жасау;
      тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби даму басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде, аудан/қала деңгейінде өзінің және әріптестерінің болуы, аудан/қала деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушыларының болуы;
      4) "педагог-зерттеуші":
      "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
      балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
      балалардың қалалық, облыстық байқауларға қатысуын жүзеге асыру;
      тәлімгерлікті қолдану;
      көпшілік алдында сөз сөйлеу және аудиториямен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын пайдалану;
      мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін қолдану;
      аудан, қала деңгейінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мәселелері бойынша әдістемелік әзірлемелерінің болуы;
      ұйымдастырылған оқу қызметін зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану, тәрбиеленушілердің зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
      5) "педагог-шебер":
      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      облыстық және республикалық немесе халықаралық деңгейдегі семинарларға, конкурстарға және конференцияларға қатысу;
      оқу бағдарламаларын, тәрбие және оқыту әдістемелерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;
      балалардың қалалық, облыстық, республикалық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
      РОӘК-те мақұлданған, жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;
      жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды дайындау.
Қажетті құжаттар тізбесі: Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
      1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
      2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
      3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
      4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
      5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
      6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
      7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
      8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
      9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
      10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
      11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
      12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
      13) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.
Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2023 жылдың  31.08.2023-11.09.2023 күндері аралығында жүргізіледі.
Конкурсты өткізу күні мен орны, уақыты : 15.09.2023ж, «Абай атындағы гимназия мектебі» КММ  сағат 10.00
Коммунальное государственное учреждение «Школа гимназия имени Абая » Государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»
Алматинская область, Жамбылский район, село Узынагаш , улица Жандосова №85, электронная почта: abaya.ucoz@bk.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-11-42
Наименование вакантной должности-Педагог группы/класса предшкольной подготовки в русских классах (20 часов); 
Размер оплаты труда–  от 100 000 тенге – до 150 000тенге
Тип занятости – постоянное
Язык обучения - русский
Педагог группы/класса предшкольной подготовки
      22. Должностные обязанности:
      обеспечивает создание условий для охраны жизни и здоровья детей во время образовательного процесса;
      осуществляет педагогический процесс в соответствии с требованиями государственного общеобязательного стандарта образования, расписанием занятий согласно типовому учебному плану дошкольного воспитания и обучения;
      руководит детской деятельностью (игровая, творческая, познавательная, двигательная, изобразительная, трудовая, экспериментальная, самостоятельная и иное);
      создает предметно-развивающую среду;
      отслеживает за развитием умений и навыков у детей;
      организует и проводит досуг, спортивные мероприятия и иное;
      осуществляет личностно-ориентированный подход в работе с детьми;
      оказывает содействие специалистам в области коррекционной деятельности с детьми, имеющими отклонения в развитии, планирует образовательный процесс на основе изучения общеобразовательных учебных программ, учебно-методической литературы и с учетом индивидуальных особенностей детей;
      осуществляет социализацию детей с особыми образовательными потребностями в образовательную среду для обеспечения равных стартовых возможностей при поступлении в школу;
      использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей детей;
      принимает участие в мероприятиях, проводимых в организациях образования (совещания, педагогические советы, конкурсы и иное);
      повышает профессиональную компетентность;
      занимается изучением, обобщением, распространением и внедрением лучших практик на основе изучения отечественного и зарубежного опыта;
      осуществляет консультационную помощь родителям по вопросам обучения детей дошкольного возраста.
      23. Должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;
      нормы педагогической этики;
      государственный общеобязательный стандарт образования, содержание и структуру типовой программы дошкольного воспитания и обучения;
      психологию и педагогику, правила оказания первой доврачебной медицинской помощи, основы трудового законодательства, правила внутреннего трудового распорядка, безопасности и охраны труда, санитарные правила;
      нормативно - правовые документы по организации дошкольного воспитания и обучения.
      24. Требования к квалификации:
      высшее и (или) послевузовское и (или) техническое и профессиональное педагогическое образование по направлению "Дошкольное воспитание и обучение" или высшее и (или) послевузовское или техническое и профессиональное педагогическое образование по направлению "Педагогика и методика начального обучения" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;
      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж: для педагога-модератора и педагога-эксперта – не менее 2 лет, педагога-исследователя – не менее 3 лет, педагога-мастера – 5 лет;
      и (или) при наличии среднего уровня квалификации стаж: для педагога-модератора – не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет.
      25. Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
      1) "педагог":
      знать методику дошкольного воспитания и обучения;
      осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом возрастных особенностей;
      разрабатывать перспективный план и циклограмму;
      обеспечивать получение детьми, знаний, умений и навыков не ниже уровня, предусмотренного государственного общеобязательного стандарта образования;
      осуществлять связь с родителями или лицами, их заменяющими;
      участвовать в методической работе;
      проводить диагностику развития детей, в том числе с особыми образовательными потребностями;
      принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;
      пользоваться навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;
      2) "педагог-модератор":
      должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также:
      обеспечивать получение детьми, знаний, умений и навыков, предусмотренных государственным общеобязательным стандартом образования;
      знать методику дошкольного воспитания и обучения и осуществлять индивидуальный подход в обучении с учетом возрастных особенностей;
      разрабатывать перспективный план и циклограмму;
      применять инновационные методики и технологии;
      участвовать в деятельности районных, методических объединений, семинаров, конференций;
      повышать свою профессиональную квалификацию;
      обобщать опыт на уровне организации образования, иметь участников конкурсов, соревнований на уровне организации образования;
      3) педагог-эксперт:
      должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к педагогу-модератору, а также:
      обеспечивать получение детьми знаний, умений и навыков, предусмотренных государственным общеобязательным стандартом образования;
      разрабатывать перспективный план и циклограмму;
      пользоваться механизмом диагностики детей, в том числе с особыми образовательными потребностями;
      развивать исследовательские навыки детей;
      осуществлять участие детей в районных, городских, конкурсах;
      участвовать в деятельности методических объединений, семинаров, конференций;
      повышать свою профессиональную квалификацию;
      анализировать организованной учебной деятельности;
      осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, на уровне района/города, иметь участников конкурсов, соревнований на уровне района/города;
      4) "педагог-исследователь":
      должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-эксперт", а также:
      участвовать в деятельности районных, городских методических объединений, семинаров, конференций;
      развивать исследовательские навыки детей;
      осуществлять участие детей в городских, областных конкурсах;
      практиковать наставничество;
      пользоваться навыками публичных выступлений и взаимодействия с аудиторией;
      применять современные методики воспитания и обучения детей дошкольного возраста;
      иметь методические разработки по вопросам дошкольного воспитания и обучения на уровне района, города;
      пользоваться навыками исследования организованной учебной деятельности и разработки инструментов оценивания, обеспечивать развитие исследовательских навыков воспитанников, осуществлять наставничество и определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района, города, обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения;
      наличие участников конкурсов, соревнований на уровне области/городов республиканского значения;
      5) "педагог-мастер":
      должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:
      участвовать в семинарах, конкурсах и конференциях областного и республиканского или международного уровней;
      пользоваться умениями и навыками разработки учебных программ, методик воспитания и обучения;
      осуществлять участие детей в городских, областных, республиканских конкурсах;
      иметь авторскую программу или является автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, получивших одобрение на РУМС;
      обеспечивать развитие навыков проектирования;
      осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области, являться участником республиканских и международных конкурсов или подготовил участников республиканских и международных конкурсов.
Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:
      1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;
      2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
      3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
      4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
      5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
     6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
      7) справку с психоневрологической организации;
      8) справку с наркологической организации;
      9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории не ниже педагога-модератора (при наличии);
      10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации с пороговым уровнем не менее 90% по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, илиайелтс (IELTS) – 6,5баллов; илитойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;
      11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации.
      12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 11.
      13) видеопрезентация для кандидата без стажа продолжительностью не менее 15 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480.
Срок приема документов на конкурс 31.08-11.09  2023 года.
Дата, место и время проведения конкурса : 15.09.2023,г. КГУ «Школа гимназия имени Абая» , в 10.00