Лауазымдық орынға конкурс жариялайды » Абай атындағы орта мектеп
Коммунальное государственное учреждение
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
Управления образования Алматинской области
Приемная
+7(727)70-2-11-42
Версия для
слабовидящих
» » Лауазымдық орынға конкурс жариялайды
31
август
2022

Лауазымдық орынға конкурс жариялайды

«Коммунальное государственное учреждение Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Абай атындағы гимназия  мектебі» Управления образования Алматинской области


Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Ұзынағаш ауылы, Жандосов улица     №85, электрондық пошта  -abaya.ucoz@bk.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770)  2-11-42

Бос лауазымның атауы-  педагог-психолог;

Еңбекке ақы төлеу мөлшері  – 100 000 теңгеден – 120 000 теңгеге дейін

Жұмыс түрі – уақытша

Оқыту тілі – қазақша, орысша

Лауазымдық міндеттері:

      оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

      білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;

      инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;

      буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;

      білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;

      әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;

      ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;

      әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;

      дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;

      ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;

      педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;

      белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;

      кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;

      баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;

      балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

      білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

       Білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;

      педагогикалық этиканың нормалары;

      дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;

      белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;

      жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістері,

      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

      Біліктілікке қойылатын талаптар:

      "Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.

      75. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог":

      заманауи психологиялық әдістерді қолдану керек;

      балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;

      балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;

      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

      педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;

      2) "педагог – модератор":

      "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

      жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;

      балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;

      ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;

      әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;

      ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;

      3) "педагог – сарапшы":

      "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ:

      әр түрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;

      шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;

      мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:

      психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу;

      әдістемелік құралдар, Оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;

      психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;

      балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;

      аудан, қала деңгейінде психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;

      5) "педагог-шебер":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:

      РОӘК-те мақұлданған, авторлық бағдарламасы болуы немесе шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың қатысушысы болу.


Қажетті құжаттар тізбесі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

 5) Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ЕНТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2022 жылдың  01.09- 09.09  күндері аралығында жүргізіледі.


Конкурсты өткізу күні мен орны, уақыты : 12.09.2022ж, «Абай атындағы гимназия мектебі» КММ  сағат 10.00
























Коммунальное государственное учреждение «Школа гимназия имени Абая » государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»



Алматинская область, Жамбылский район, село Узынагаш , улица Жандосова №85, электронная почта: abaya.ucoz@bk.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-11-42

Наименование вакантной должности- педагог-психолог 

Размер оплаты труда–  от 100 000 тенге – до 120 000тенге

Тип занятости – временно

Язык обучения – казахский, русский

        Должностные обязанности:

      осуществляет деятельность, направленную на обеспечение и нормализацию психологического и социального благополучия учащихся, развитие у них способности к социально-психологической адаптации в различных жизненных ситуациях, а также оказания помощи в вопросах профессионального самоопределения;

      формирует психологическую культуру обучающихся, воспитанников, педагогических работников и родителей учащихся или лиц, их заменяющих;

      содействует реализации принципа инклюзивности и обеспечивает толерантную культуру поведения всех участников образовательного процесса;

      проводит работу по профилактике буллинга, суицидов;

      прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников;

      проводит психологическую диагностику различного профиля и предназначения, своевременно выявляет проблемы обучения, личностного развития и поведения, составляет психологическое заключение;

      участвует в оценке особых образовательных потребностей и разрабатывает на ее основе развивающие программы с учетом индивидуальных особенностей и возможностей учащихся, а также программы по преодолению проблемного поведения у детей для реализации ее педагогом-ассистентом;

      оказывает психологическую помощь детям с различными психологическими проблемами, в том числе детям с особыми образовательными потребностями в форме консультаций, индивидуальных, подгрупповых и групповых развивающих занятий;

      осуществляет психологическую поддержку одаренных обучающихся;

      оказывает консультативную помощь родителям, учителям, специалистам, в решении конкретных психологических проблем;

      осуществляет психологический анализ по материалам исследовательских работ с целью разработки рекомендаций педагогическому коллективу, а также родителям учащихся или лиц, их заменяющих по проблемам личностного и социального развития обучающихся;

      ведет документацию по установленной форме, принимает участие в работе педагогических, методических советов, в работе по проведению родительских собраний, оздоровительных, воспитательных и других мероприятий, предусмотренных в плане работы организации образования;

      повышает профессиональную компетентность, применяет современные методы и технологии психологической работы с детьми школьного возраста;

      содействует охране прав личности в соответствии с конвенцией по охране прав ребенка;

      обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей, соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;

      прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников.

      Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты по вопросам образования;

      психологию личности, дифференциальную детскую и возрастную социальную, медицинскую психологию, детскую нейропсихологию, патопсихологию, психосоматику;

      нормы педагогической этики;

      основы дефектологии, психотерапии, сексологии, психогигиены, профориентации, профессиоведения и психологии труда, психодиагностики, психологического консультирования и психопрофилактики;

      методы активного обучения, социально-психологического общения;

      современные методы индивидуальной и групповой консультации, диагностики и коррекции развития ребенка,

      основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.

       Требования к квалификации:

      высшее или послевузовское педагогическое образование по направлению "Педагогика и психология" или высшее медицинское образование по профилю, без предъявления требований к стажу работы;

      и (или) при наличии высшего или среднего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта – не менее 4 лет, педагога-исследователя не менее 5 лет;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-мастера не менее 5 лет.

      75. Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

      1) "педагог":

      должен пользоваться современными психологическими методиками;

      осуществлять диагностическую, коррекционную работу с детьми;

      обеспечивать эмоциональное благополучие, эффективное развитие детей;

      планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;

      осуществлять психологическое просвещение педагогического коллектива и родителей;

      2) "педагог – модератор":

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:

      осуществлять работу с детьми с учетом индивидуально-психологических особенностей;

      организовывать работу в проблемных (нестандартных) ситуациях с детьми, педагогами, родителями;

      обеспечивать и регулировать взаимоотношения взрослых с детьми;

      применять активные методы социальной адаптации;

      оказывать консультативную помощь родителям и педагогам;

      3) "педагог – эксперт":

      должен соответствовать к квалификации "педагог-модератор", а также:

      проводить психологическую диагностику различного профиля и предназначения, осуществлять индивидуальную работу с детьми;

      руководить творческой группой, участвовать в конференциях, семинарах по актуальным вопросам психолого–педагогической деятельности;

      разрабатывать рекомендации по психологической поддержке детей дошкольного возраста;

      осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;

      4) "педагог-исследователь":

      должен соответствовать к квалификации "педагог-эксперт", а также:

      самостоятельно разрабатывать психолого-педагогические программы по работе с детьми дошкольного возраста с учетом данных психологического обследования и диагностики, составлять психологическое заключение и проводить коррекционную работу;

      разрабатывать методические пособия, учебно-методические комплексы;

      внедрять инновационный опыт по организации психолого-педагогической работы;

      оказывать помощь педагогам по организации воспитания и обучения детей;

      осуществлять наставничество и определять стратегии развития в психолого - педагогическом сообществе на уровне района, города, обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;

      5) "педагог-мастер":

      должен соответствовать к квалификации "педагог-исследователь", а также:

      иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных учебно-методических пособий, учебно-методических комплексов, получивших одобрение на РУМС;

      осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области/городов республиканского значения и столицы;

      являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.


Срок приема документов на конкурс 01.09 – 09.09. 2022 года.


Дата, место и время проведения конкурса : 12.09.2022, г. КГУ «Школа гимназия имени Абая» , в 10.00